Nokian Sukututkijat ry:n jäsenille ja sukututkimuksesta kiinnostuneille:

Jäsenilta pidetään torstaina 22.2.2024 klo 18.00 Kerholassa Antin kamarissa (2. krs). Jäsenillassa on mahdollisuus tulla kertomaan sukututkimuskuulumisiaan ja sukututkimukseen liittyvistä löydöistään. Sana on vapaa, tervetuloa keskustelemaan, kuuntelemaan, esittämään kysymyksiä tai tuomaan ehdotuksia yhdistyksen toimintaan! Käytössämme on tietokone, jota voi hyödyntää.

Kevätkokous pidetään torstaina 14.3.2024 klo 18.00 Kerholassa Antin kamarissa (2. krs). Sääntömääräisessä kevätkokouksessa käsitellään yhdistyksen vuosi- ja tilikertomus sekä toiminnantarkastajien lausunto. Ennen kevätkokousta kuulemme Riikka Piirosen esitelmän DNA-testeistä eri sukututkimustilanteissa. Riikka Piiroinen on geneettiseen sukututkimukseen erikoistunut sukututkimuskokouluttaja. Esitelmän jälkeen on varattu aikaa kysymyksille ja keskustelulle.

Jäsenilta pidetään keskiviikkona 17.4.2024 klo 18.00 Kerholassa Antin kamarissa (2. krs). Tässäkin tilaisuudessa on sana vapaa ja jäsenet voivat kertoa omista sukututkimuskuulumisistaan.

Sydämellisesti tervetuloa mukaan toimintaamme!

Uusi jäsenkirjeemme 1/2024 on ilmestynyt, sen voi lukea Jäsenkirjeet-lehdeltä.